loading...
خونه خودتونه!!راحت باشید!!!!
Mohre 79 بازدید : 32 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (2)

یارو قرص اکس میخوره میره نماز بخونه آخر نماز که میشه میگه السلام علیکم و رحمة الله و برکاتو تو تو تو تو خودت قند و نباتی شکلاتی شکلاتی!!!!!خنده

 

یه روز یه چینیه میره بالای کوه میخواد انعکاس صداشو بشنوه میگه:هین تا ساو لاو تشین

از کوه صدا میاد:خدا ورت داره خیلی سخت بود یبار دیگه بگو!!!!!!!نیشخند

 

یه روز سه تا خنگ سوار تاکسی میشن راننده فهمیده خنگن حرکت نکرد بعد گفت رسیدیم.اولی و دومی پیاده شدن.سومی زد پس کله راننده گفت دیگه هیچ وقت اینقدر تند نرو!!!!!!!قهقهه

 

تو یک روستا مرد پیری در حال مرگ به زنش میگه وقتی من مردم برو زن غلامعلی بشو،میگه چرا؟میگه آخه این نامرد چند روز پیشا یه خر پیری بهم انداخت میخوام تلافی کنم!!!!!!!!!!!!نیشخند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط من در تاریخ 1392/06/12 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

بله،من ریحانه ام!!
پاسخ : ببخشید!

این نظر توسط من در تاریخ 1392/06/10 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

داﺩﺍﺷﻢ ﺩﻳﺸﺐ ﮐﻠﻲ تقلب ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎن ﻓﻴﺰیکش ،
صبح ﻳﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺒﺮﻩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭﺑﺴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻮﻧﻪ !
واقعا راضیم ازش !!!!
وبلاگ باحالی دارین!شکلک
پاسخ : ممنون جالب بود.شما؟
پاسخ : ببخشید شما ریحانه خانوم هستین؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم یکی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 1,116